ستنج محمد رمضان - تحميل mp3

كلمات ستنج

صورة الفنان محمد رمضان في اغنية ستنج

واقف في حالة طوارئ 
ودي عايزة حد خارق 
انا عارف اني جامد 
بنسى كلو لما اشارك

انا لعبتي تيكا تيكا تاكة
هحضر لازم تعلا الطاقة
واثق الخطوة انا بمشي بطلاقة
هيا معايا خلصانة بلياقة

تيكا تيكا تيكا تاكة
طاقة
power
فيها ايه فيها ايه فيها ايه 
power

الطاقة فين اوديها 
استنج يا تنج
بالعين الحمرا امشيها
استنج يا تنج
محدش هينام الليلادي
استنج يا تنج
عنيا فيها لخفيها
استنج يا تنج

power فيها ايه فيها power

واقف بين اهلي وناسي
هما دول في الراحة ناسي
وفنجاحي شيء اساسي
الاسطورة وتاج ع راسي

ايوا انا وانت وانت انا
حب ف حب مفيش نفسنة
انا متربي على الجدعنة
لو تحتاجني انا موجود هنا

انا هنا انا هنا انا هنا

ستنج يا تنج
power فيها ايه فيها power
فيها باور

محمد رمضان

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير