يا بجح محمود الليثي - تحميل mp3

كلمات يا بجح

صورة الفنان محمود الليثي في اغنية يا بجح

علمت جاري اصول كاري سبق هوا
اتاريه مليه الغل والحقد كان هوا
لا عايزني في الدنيا اعيش ولا حتى اكل عيش
كان في الدنيا مفيش في الدنيا غير هوا

اه ياناقص يلي باصصلي في جيبي
طب في ناقص من اللي كان عامل حبيبي
والندالة كتير دي عندك كتير دي عندك بالصفايح
دنتا حالة عندي ليها عندي ليها كتير فضايح

طب وليه باصص في حقي ربك اللي قاسملي رزقي
كنت صاحبي وكنت شقي طب عاوزلي الشر ليه
يا بجح يا بجح

اه يا خاين دنتا يبني راضع خيانة 
مكانش باين انك تخون الامانة
متقارنش راسك براسي كنت راجع وانت رايح
انتا ضايع وانا يبني راسي خدها مني كتير نصايح

اوعى تعمل فيها بيه دنتا عبد للجنيه
اللي يرميلك في وشك تروح وتجري تبوس ايديه
يا بجح يابجح

كنت عايز تيجي على كتفي وتطلع 
دنتا بايظ ايوا بايظ مش هتنفع
تعرف ايه عن حياتي عن ظروفي وعن مشاكلي
ده اللي شفته من زماني ده الوجع غييرلي شكلي

كنتي بدعي واقول يارب 
شعري شاب وانا لسا شاب
دقت العزاب شفت الاهانة من كل من هب ودب
يا بجح يابجح

محمود الليثي

👈تحميل الاغنية MP3👉

أحلى واجمل الاغاني العربية
👇👇👇👇👇👇👇👇



صفحة كلمات الاغاني العربية مكتوبة

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير