كلمات اغنية دنيا المشاكل||كلمات مهرجان الافعى والحاوي|دنيا المشاكل مكتوبة

كلمات دنيا المشاكل



يادنيا هاتي كمان هموم ارمي اوجاعك هاتيها
ع الوجع بنام واقوم وانتي ماشية تسوقي فيها
انتي افعى وانا الحاوي لازم العبك يا خبيسة
ع المرار والشر ناوي منتي للفرعون رخيصة
منتي للفرعون رخيصة 

لالالالالالا ااااااااااااااااااه
ليليلي

دنيا خارمها الحال حتى مزانها اختال
ده الصاحب صاحب صحبه وباعو بارخصي
عشنا ما بين ذئاب ينهشو من الرقاب
ده الحوت يبا على مقامو لما طلع م البحر

قلبي خلاص اهو مات انا ودعت الزكريات
انا كنت معاكم وعلى هواكم لي هجرتوني
حب كتير حبيت وعشانكم انا ضحيت
دنا يما صنتكم وجرحتوني

لو عشت بدنيا اسد وسط الدموع حتسد
حتعيشها بالطيبة الدنيا فيك حتهد
لازم تكون مؤدب تخرب على اي حد
علشان في زمنا ده محدش بيرحم حد

حب ومتتعلقش طنش ومتطنش 
اسحب سكينة تار على كل جاحد 
فكك من المعلوم دور على المجهول
علشان تجيب الجول لازم تعاند

ايدك تمسح دموع نارك بتقيد شموع
جرحك كاسر ضلوعك نفسك حزينة
حزنك يفرحهم فرحك يزعلهم
ربي ما يسعدهم ولاد اللزينة

صحبي ده كان راجل داخل وبيقاتل
قام قلي اموت راجل احسن م عيش مكسور
كان عني بيدافع داخل وبيصارع
وبطولو ف الشارع صادد قساد اسطول

دنيا المشاكل عايزة الفاجر ايوا انا سافل ي عيال خسيسة
طبل وعامل اضرب وبادل ايو انا شاغل شاغل دماغكم

دنيا الملاهي والكل ساهي على رزق ساعي والحلم باصص
انا المشاكس عاكس معاكس وفكل حتة معروف بالفارس

حسن البرنس غنى وبدع فارس حميد انا قديم مسمع
خالد السفاح ده اللي وزع وكلو يجهزلي
اوشا ومهند ادارة شاطرة وفلسطار فالساحة شفرة ووسعلي
كريم التركي ده زابط حالو اسلام النص زابط مجالو وحنعلي
ايزو ار سي سي في مجالو حوت واللي يجي ع السكة يموت
علي تيتو لما يظهر كلو منو يجري يفوت
الاسكندرية دي حبيبتي وبلدي دي عروستي هيا قلبي
المعادي وخليفة رجالها حلوة ومش بتخلي 

عينين ليلي ليل....

السفاح وريمكس





تعليقات

إرسال تعليق

اترك هنا تعليق...

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي