قلبي داب يحيى علاء وفادي هارون - تحميل mp3

كلمات قلبي داب


بقيت وحيد بقيت بعيد واناني 
بعت كل ذكري بيننا مجاني 
انا مش عارف اعيش غير بيك
انا مش قادر اشوف بعديك 
ولا يوم هقدر اصدق انك تعرف
وجعي ده سببه ايديك 

انا قلبي داب من العذاب وعذبني 
والحب فين الحب فين سابني 
اعتبروني راجل موجوع 
قلبه اتعلق بالموضوع 
انا مش عارف ليه انا تايه 
قلبي بينزف بعده دموع 

هموت عليك ليه اهون عليك تناسني 
تنسي كل جميل ما بيننا في ثواني 

قلبي في قربك كان موهوم 
سبت حياتي في خوف وهموم 
عيشت العمر بشوفك جنه 
فجاه بقيت منها محروم 

يحيى علاء وفادي هارون

👈تحميل الاغنية MP3👉

أحلى واجمل الاغاني العربية
👇👇👇👇👇👇👇👇


صفحة كلمات الاغاني العربية مكتوبة

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير