الحقيقة اصالة نصري - تحميل mp3

كلمات الحقيقة

صورة الفنانة اصالة نصري في اغنية الحقيقة

لو قلتلك كل اللي عايزة اقوله 
مش هتعيش دقيقة
انت اضعف من كلامي 
انت مش قد الحقيقة 
لكن لو انت مصر تسمع 
مضطرة اقول واعلن واصارحك
بس ماتلومنيش لو اللي هقولة صدمك ولا جرحك

في سر لازم تعرفة شايلاه في قلبي كام سنة
اللي عاشت جنب منك واحدة تانية مش انا 
واحدة معرفهاش لكني عايشة دورها عشان ارضيك 
بس انا عمري ماعشت معاك في يوم ولا كنت ليك

انا اقوي م الواحدة اللي كانت واقفة ساكتة مابين ايديك 
حتي ضعفي ماكنش ضعف دي قوتي بتعطف عليك 

انا قلتلك شئ من الحقيقة 
رفضتة ماقدرتش عليه 
امال بقي لو قلتلك باقي الحقيقة
هتعمل ايه

اصالة نصري

👈تحميل الاغنية MP3👉

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير