مهرجان كرت احمر حمو بيكا علي قدورة حسن شاكوش|كلمات مهرجان كرت احمر مكتوب

كلمات مهرجان كرت احمر


دمي سايح عمري رايح من اللي شفته انا مش بامن
جبت طلقة هدى علقة كارت احمر ليك يا خاين
يا صحابي يا احبابي انتو فين انا مش لاقيكم
بالسلامة مفيش ندامة الف رحمة ونور عليكم

في الرجولة انا باني مدارس مهما يحصل حفضل فارس
م العيون احمينا يا حارس ده العريس حودة ابو الوفا
عزبة محسن فرحة عفية صقفة بقلب يا منتزاوية
هنا كل الطلقات يلا حية اخصمانا دايما متشلفة

بالمادة في مودة بالفلوس الدنيا حلوة
لو مفيش هتشوف تخفيش كلو عايز يبقى في غلاوه
اللي مني بعدو عني بس مش زعلان عليهم
لازم اقسى روحي ياسة دي الفلوس غمت عينيهم

انا بابا بتغابى احذروني عشان بدمر
دبابة سحابة لما ادوس انا مش بزمر
اخصامي دي اسامي بس فعلي سابق كلامي
هتخشو تتنشو بندقيتي هنا في حزامي

طول ما فيها يا عمي بقاء يبقى لينا عالارض لقاء
يلي قلتو انكو اعداء يلا نلعب جوله بسيطه
لسا ثابت مش بتهدد في الهجوم جاي بمتعدد
اي خصم ينام ويمدد وانت فوق مخنفس عالحيطه

حاسديني قاصديني متسيبوني يا ناس في حالي
بصولي وقالولي انت لبسك كله غالي
عين حسوده نية سودة واللي سالك ياكلو حقه
من النهارده في مطارده واللي جاي عالسكه اشقو

يا حلاوتك يا شقاوتك اصل من يومك وعتره
في جمالك زابطه حالك انتي هيئه وموزه خطره
والنعمة انتي طعمة حاله نادره وبت قادره
بطمه صيده عين كحيلة سنيورتا مش حاطة بودره
سانيوريتا مش حاطه بدره

مبسوطين اننا سبناكو احنا شفنا الويل وياكم
مش هتحلى الدنيا معاكم طول ما فيكم طبع ندالة
احنا جالنا اللي احسن منكم يعني جيه وقت ونرفدكم
يلا روحو مش عاوزينكم عشان نرجع تاني استحالة

دي معايا دي حكاية خليتني اعيش في فرحة
ملاكي بهواكي دي عنيكي بجد جارحة
مختلفة انتي عارفة انك انتي اللي ف خيالي
والباقي دي بواقي وانتي قمر الليل العالي

بخيالكو قلتهالكو يلا روحو وشوفو غيري
اداسو تحتاسو انتو كنتو عايشين في خيري
هتجيلي تحكيلي وهتندم تقول يا ريتني 
هتدمع مش هرجع كنت ماضي خلاص نسيتك
كنت ماضي خلاص نسيتك

جيت فردي برا ارضي قلت ارازي اللي يرازيني
خصمي خاف لما شاف نظرة التنفيذ في عيني
يلا سكرة لحد بكرا يلا بيباي للهموم 
خلي مزه تهز هزة الجراح ملهاش لزوم

اللي كانو زمان ابطال مش شايف فيهم افعال
 انتو ماشيين في البطال عشان كده مش ماشية معاكم
لو شلختو المولى جيلكو لو غلطتو انا اقطع ايدكو
مهما تعلى معاتنصيتكو غصبعنكم صيتي عداكم
غص بعنكم صيتي عداكم

حمو بيكا و علي قدورة و حسن شاكوش

المزيد من المهرجنات مكتوبة تجدونها هنا
👇👇👇👇👇👇👇👇

صفحة كلمات الاغاني العربية مكتوبة

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير