حياتي مش تمام رامي صبري - تحميل mp3

كلمات حياتي مش تمام

صورة الفنان رامي صبري في اغنية حياتي مش تمام
صورة الفنان رامي صبري في اغنية حياتي مش تمام

بروح كتير أماكن و اشوف ناس كتيرة 
و مبجيبش سيرة عنك ف الكلام 
قاطعت خلاص معارفك وكل اللي عارفك 
و مبقاش فيه بينا سلام أو كلام 

ده انا خاصمت الشوارع اللي مشينا فيها 
عشان يهدى بالي و ارتاح م الألام 
مبسمعش الأغاني و لا بيشغلوني 
المشاعر دي تاني ولا عندي إهتمام 

وليه رغم الكلام ده مفتقدك بشده 
و من يوم فراقنا حياتي مش تمام 

بحاول فالحقيقة بمليون طريقة 
من اول ما بصحى ولحد اما انام 
مسيبش نفسي لوحدي لو حتى دقيقة 
مفكرش لحظة ف عتاب أو ملام 

ده انا خاصمت الشوارع اللي مشينا فيها 
عشان يهدى بالي و ارتاح م الألام 
مبسمعش الأغاني و لا بيشغلوني 
المشاعر دي تاني ولا عندي إهتمام 

وليه رغم الكلام ده مفتقدك بشده 
و من يوم فراقنا حياتي مش تمام

رامي صبري

👈تحميل الاغنية MP3👉
للمزيد من كلمات الاغاني العربية
👇👇👇تجدونها هنا👇👇👇 
تحميل كلمات الاغاني العربية

تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير