محمد رمضان رايحين نسهر كلمات

كلمات اغنية رايحين نسهر


صحبي كلمني وقلي انزلي رايحين نسهر
رحنا قعدنا اداني الكاس قلتلو بلاش انا مش بشرب
طلبت عصير منا مش بشرب 
مطلعش عصير انا كده بشرب
شايف عصافير ودماغي بتعمل
بم بم بم بم بم بم بمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبم
بمبمبمبم

بم بم بم بم بمبم

يا جماعة انا مش لاقي تلفوني 
يا جماعة بيرن هناك متجيبوهولي
يا جماعة سلاحف النينجا طلبوني
يا جماعة انا شكلي خرب فوقوني

بمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمب
بمبمبمبم

ولاعة حد يجيب الولاعة 
ولاعة محد يجيب الولاعة
يا جماعة حد يوطي السماعة 
مش عارف مش عارف ابص ف الساعة

بمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمب
بمبمبمبم

بم بم

عقلي تخدر وشي مزنهر 
حاسس بحر انا متطر اني اشمر
رجلي بتزك زك جسمي بيفك فك
مرة وحدة لقيت قلبي عمال بي بم بم
بمبمبمبمبمبمبمبمبمببمبمبمبمبمبمبمببم
بم بم بم بم

قاعد ولا بيا ولا عليا 
يا جماعة انا شايف كائنات فضائية 
وعنيا وعنيا قلبت يبانية
ودماغي جواها حرب عالمية
وبتضرب بم بم بم بم 
بمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبمبم
بم بم بم بم

محمد رمضان بم بم


تعليقات

تجدون هنا احدث الاغاني العربية مكتوبة

كلمات أغنية ردي شعراتك || كلمات ردي شعراتك | كلمات أغاني

كلمات اغنية يا قضامة مغبرة ويا قضامة ناعمة|| دانا حلبي وهدى شعراوي

كلمات اغنية اضرب والريح تصيح

قزرت ليلي عيضه المنهالي|كلمات اغنية قزرت ليلي

كلمات جمالا ولو شعراتا ولو حازم الصدير